Der er lige nu en hel del der står og skal skifte udbyder fra Norlys (Stofa, Waoo eller Eniig). Derfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med skiftet her.
Kan I opsige for mig?
Vi har desværre ikke mulighed for at opsige dit nuværende abonnement for dig, så dette skal du selv sørge for. Du skal sørge for at opsige dit nuværende internet før du bestiller hos os.
Hvor meget kan I levere og til hvilke priser?
Hvad vi kan levere og hvad det koster afhænger af det område du bor i og hvilken leverandør der leverer fiberkablerne i jorden. Klik her for at tjekke hvad du kan få og til hvilke priser.
Benytter I samme fiberboks?
Som udgangspunkt ja. I nogle tilfælde kræver vores underleverandør dog, at fiberboksen skal skiftes hos dig. Det sker ved, at der kommer en tekniker ud og skifter fiberboksen. Det koster ikke noget for dig, men kræver blot at du er på adressen når han kommer.
Hvad koster det at komme i gang?
Ingenting. Hos os er priserne helt simple. Du betaler nemlig kun for dit månedlige abonnement og intet andet.