Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kunderådgiver privat - EWII Kundeservice
Hver dag bestræber vi os på, at give alle kunder, der ringer eller skriver, den bedste hjælp og et smil på læben.
  • Vi rådgiver og hjælper

  • Vi smiler gennem telefonen

  • Vi giver letforståelige svar

  • Kundeservice

    70 55 55 55 ewii@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
  • Teknisk Support internet

    70 55 55 56 teknisksupport@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
  • Teknisk Support opladning

    70 55 55 55 ladestander@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
  • Få hjælp til el

    Ofte stillede spørgsmål om el, skift af leverandør, priser, produkter, levering, regning, forbrug og mere.

    FAQ om el
  • Få hjælp til internet

    Ofte stillede spørgsmål om internet, priser, router, produkter, bestilling, trådløst internet / wifi og mere.

    FAQ om internet
  • Få hjælp til opladning

    Ofte stillede spørgsmål om opladning af elbilen, bestilling, priser, installation, serviceaftale, elrefusion, EWIIs opladnings-app og meget mere.

    FAQ om opladning
  • Få hjælp til vand

    Ofte stillede spørgsmål om vand, vandkvalitet, forbrug og mere.

    FAQ om vand
  • Få hjælp til varme

    Ofte stillede spørgsmål om varmepumper, priser, bestilling, forbrug, flytning, regning, fjernvarme og mere.

    FAQ om varme

Vi springer højt for at give dig en god kundeservice

Hvert år tager analyse- og konsulentvirksomheden Wilke temperaturen på kundeoplevelsen i over 300 virksomheder i 10 forskellige brancher. De samlede resultater præsenteres en gang årligt ved de såkaldte kundeserviceawards.

Vi har flere gange modtaget priser og er stolte over at vi senest i 2023 var modtager af prisen for "Årets højdespringer" - som betyder, at vi havde forbedret os allermest af alle kundecentre. 

Det kan du i selvbetjeningen

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
  5. Opsæt forbrugsovervågning

    Du kan oprette forbrugsalarmer og -rapporter, så du kan følge med i dit forbrug og automatisk få besked, hvis dit forbrug pludselig ændrer sig.
Gå til selvbetjening

Har du fået lukket for strømmen?

Vil du skifte elleverandør?