Hvis du oplever problemer med din internetforbindelse, kan du kontakte os gennem vores kontaktformular - vi besvarer mails hele dagen, også i weekenden.
Check driftsstatus
Check først vores driftsstatus - hvis dit område er fejlmeldt, behøver du ikke kontakte os, da vi allerede er i gang med at løse problemet. Alle fejl, der rammer mere end 5 kunder i et område, registreres automatisk på vores driftsstatus.
Hvis du er offline
Hvis du er offline, skal du vælge "Jeg er offline" ved fejlmelding, så du er sikker på at komme forrest i køen. Hvis det haster, kan du bestille et opkald fra vores kundeservice på 88 44 11 12 - så ringer vi, når der er en ledig medarbejder.
Har du WiFi-problemer?
Vores support kan p.t. ikke hjælpe med WiFi-opsætning, men du kan finde inspiration til optimering af WiFi her.
Har du lav hastighed?
Læs vores artikel om hastighedstest - før du fejlmelder.
Øvrige spørgsmål
Vi har samlet en række spørgsmål, vi ofte modtager - og her kan du se svarene på dem:
- Problemer med forbindelsen
- WFi problemer
- Teknisk hjælp