På grund af fusionen mellem Eniig og SE er der i disse dage langt over 100.000 kunder, der skifter internetudbyder - og en del af disse kunder skifter til Kviknet. Det har medført et ekstraordinært pres på både Kviknets og Eniigs kundeservice.
Vi arbejder i døgndrift på at besvare alle henvendelser, og kunder, der er offline, prioriteres først. Husk, at man kommer længst med venlighed.
For at kunne besvare alle henvendelser inden for en rimelig tid, har vi lukket for indgående telefonopkald.
Hvis du er offline, kan du med fordel fejlmelde din forbindelse gennem vores kontaktformular - vi besvarer mails hele dagen, også i weekenden.
Oftest stillede spørgsmål til teknisk support:
Vi vil hjertens gerne hjælpe dig, men vi oplever ofte at du faktisk kan afhjælpe problemet selv, hurtigere end vi kan hjælpe dig med det. Her er nogle artikler, som måske har svarene på dit problem:
- Problemer med forbindelsen
- WFi problemer
- Teknisk hjælp
Skriv til teknisk support
Hvis du ønsker at sende os en email, skal du gøre det gennem vores kontaktformular.