Spørgsmål:
Kan I opsige mit nuværende internet for mig?
Svar:
Ja, vi kan opsige dit nuværende internet, men kun hvis du har bredbånd gennem telefonstikket og ønsker samme løsning ved os.
Hvis du derimod bestiller en forbindelse gennem kabel-TV eller fiber hos os, så skal du kontakte egen internetudbyder og opsige forbindelsen hos dem først. Det kan du gøre ved at sende en email til dem.
Vi vil gerne gøre opmærksomme på, at hvis du ved anden udbyder er uden for bindingsperioden, har du lovkrav på max 30 dages opsigelse fra den dag, du sender din opsigelse, jf. Udbudsbekendtgørelsen § 12.
Ved opsigelse hos egen internetudbyder kan nedenstående template anvendes:
"Hej [INDSÆT INTERNETUDBYDER]
Jeg opsiger fra dags dato min internetforbindelse hos jer.
Mine oplysninger er som følger:
Navn:
Adresse:
Kundenummer:
Bekræft venligst, at mit abonnement er opsagt.
Venlig hilsen
[INDSÆT NAVN]"